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[라티스글로벌] 글로벌 게임 모니터링 및 고객지원 담당자 구인

[라티스글로벌] 글로벌 게임 모니터링 및 고객지원 담당자 구인

By clarekim| 2021-05-21T07:31:07+00:00 5월 21st, 2021|

We are looking for a person who will be in charge of global game & community monitoring as well as customer support. Kindly see details below.
글로벌 대상으로 게임과 커뮤니티 모니터링 및 고객지원을 담당할 수 있는 직원을 구인합니다.

Responsibilities(담당 업무):
– Monitor games & communities 24/7 (3 shift rotations) (게임 및 커뮤니티 24/7 모니터링 (3교대))
– Write monitoring reports (모니터링 리포트 작성)
– Translate as per requested (번역 지원)
– Provide customer assistance (고객 지원)

Qualifications(자격요건):
Candidates must be able to communicate either in English or Korean in order to communicate with other colleagues. (No requirement regarding your location)
직원 간의 소통을 위해 영어 혹은 한국어를 필수로 사용하실 수 있어야합니다. (거주지 제한 없음)

Also, candidates must be a native speaker of at least one of the following languages.
모집 대상은 아래 언어 중 1개를 모국어로 사용할 수 있어야 하는 점 참고 부탁드립니다.
1. Portuguese 포르투갈어
2. French 프랑스어
3. Italian 이탈리아어
4. Spanish 스페인어

Preference(우대사항):
– Foreigners who currently live in South Korea (한국에 거주중인 외국인)
– Good MS Office skill (MS-Office 활용 능력 보유)

If you are interested in this job, please send your resume to [email protected]
위 내용에 관심이 있으실 경우 다음 이메일로 이력서 발송을 부탁드립니다. [email protected]